четвер, 26 січня 2017 р.

5000 переглядів!

Сьогодні пройшов 401 день з моменту створення мого блогу. Перші дні, після його створення, я багато міркувала над тим, як назвати сторінки, який макет обрати, як структурувати інформацію. А головне, чи потрібно це людям? Упродовж усього періоду я розміщувала у блозі інформацію про свою професійну діяльність, про ті події, що відбувалися у ДНЗ № 410 (м. Харків), де я працюю. Мені дуже приємно, що моя робота весь цей час була цікава не тільки українцям, а й людям з різних країн світу.   Тепер я впевнена - мої зусилля не були витрачені даремно, про це свідчить подія, яку я хочу розділити з усіма небайдужими людьми. Сьогодні загальні перегляди мого блогу досягли позначки 5000! Дякую всім хто упродовж цього часу був зі мною!   


Немає коментарів:

Дописати коментар